راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

  • ۰
  • ۰

سامانه اطلس حضور و غیاب

برنامه ریزی و نظارت آسان بر کنترل تردد، ماموریت و مرخصی پرسنل سازمان شما

اگر شما بعنوان یک مدیر زمان زیادی را ماهیانه صرف محاسبه ی مرخصی، ماموریت، اضافه کار و کسر کار می نمایید و همواره در صدد وضع قوانینی برای نظم بخشیدن به حضور و انجام کارهای شرکت هستید، قطعا دچار چالش کمبود زمان و عدم رضایت از امور هستید. زمان ارزشمندترین دارایی هر مدیر است و ما راهکارهای موثری برای مرتفع نمودن چالشهای سازمان شما داریم. در واقع اتوماسیون تردد و حضور غیاب تخصص ماست و ما با جمع آوری تردد پرسنل و انجام محاسبات کارکرد به روشهای نوین و جذاب این صورت مسئله را برای شما حل میکنیم.

سامانه اطلس حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب، نرم افزاری کاملا تحت وب است که قابلیت بکارگیری و استقرار در سازمانهایی با پیچیدگی بالا در محاسبه ی کارکرد و کنترل تردد پرسنل را دارا میباشد. از طرفی این نرم افزار قابلیت ارائه ی خروجی های استاندارد حقوق دستمزد را داراست، تا پس از محاسبه ی کارکرد، امکان محاسبه حقوق پرسنل بصورت مکانیزه نیز فراهم باشد. در نهایت یکپارچگی و سازگاری اطلاعاتی با ماژولهای دیگر همانند اپلیکیشن موبایل اطلس، اطلس ارباب رجوع، مدیریت عملکرد اطلس و سیستم های پرسنلی استاندارد موجود در سازمانها باعث سهولت در بکارگیری این محصول شده است.

اتصال به سامانه ی حقوق و دستمزد

تقریبا در همه ی سازمانها اطلاعات حضور و غیاب بصورت مستقیم یا غیر مستقیم جهت محاسبات حقوق و دستمزد استفاده میشود. با این حال سطح و میزان پیچیدگی مورد نیاز جهت یکپارچه سازی اطلاعاتی با سامانه ی حقوق و دستمزد از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است. بعنوان مثال یک سازمان شاید تنها نیاز به خروجی برخی اطلاعات در قالب یک فایل اکسل داشته باشد درحالی که سازمان دیگری خروجی با پیچیدگی بالاتر با فرمت متفاوتی را نیاز داشته باشد. راهکار درست انطباق خروجی بر اساس استاندارد Payroll Integration Framework) PIF) میباشد که مورد پذیرش اکثر سیستمهای حقوق دستمزد معتبر میباشد.

گزارش ساز و گزارشات متنوع و پویا

با افزایش تعداد پرسنل در سازمان ضمن لزوم محاسبه و کنترل کارکرد ایشان لازم است سیستم قادر به ارائه ی انواع گزارش از سوابق کارکرد پرسنل نیز باشد. سیستم اطلس حضور و غیاب قادر به ارائه ی گزارشات متنوعی بوده و همچنین با برخورداری از گزارش ساز آنلاین امکان ساخت انواع گزارشات را نیز فراهم می آورد. لازم به ذکر است کلیه ی گزارشات قابلیت ارائه ی خروجی به انواع فرمتها نظیر pdf, Excel, Text را دارا میباشند.

قانون ساز

با وجود پیاده سازی بیش از 200 قانون پر کاربرد در نرم افزار اطلس حضور و غیاب، بدلیل وجود تفاوت احکام و مقررات بین سازمانها در این حوزه، قابلیت ساخت قانون در ماژول قانون ساز اطلس تعبیه گردیده است که مشتری را قادر به ساخت انواع قوانین سازمانی می سازد.

مدیریت جریان کارها

با توجه به اینکه فرایندهای هر سازمانی نسبت به شرایط زمانی و تغییرات استراتژیک مرتب در حال تغییر و بهبود است، لازمه مهم هر سامانه ای سازگاری هرچه بیشتر با این تحولات در سریعترین زمان ممکن است. از این رو در نرم افزار اطلس حضور و غیاب نیز موضوع جریان کاری بصورت یک ماژول بارز و پیشرفته در نظر گرفته شده است که امکان طراحی گردش کارهای مختلف مورد نیاز سازمان را فراهم می نماید. تعریف جریانهای کاری جدید بدون محدودیت در تعداد مدیران تایید کننده، تعریف جریان کاری بر اساس نوع درخواست مرخصی یا ماموریت، حفظ سوابق اقدامات انجام شده از جمله امکانات خوب این ماژول میباشد.

مرخصی

بحث مرخصی و استراحت پرسنل در برخی از سازمانها میتواند بسیار چالش برانگیز و پیچیده باشد. نرم افزار اطلس حضور و غیاب ماژول مرخصی را به ساده ترین شکل ممکن در عین حال با پشتیبانی از حالت های پیچیده ارائه میدهد:

- قابلیت بودجه بندی انواع مرخصی

- محاسبه مانده مرخصی قابل انتقال به سال بعد

- کنترل میزان استفاده از مانده مرخصی

- امکان تغییر مبنای سال محاسباتی مرخصی

- امکان محاسبه مرخصی بر اساس سال قراردادی

- امکان محاسبه مرخصی های قابل پرداخت، غیر قابل پرداخت، سوخت شده و ...

تایم شیت پرسنل و نظارت مدیر

پرسنل و مدیران آنها می بایست پنلی جهت مشاهده محاسبات کارکرد در اختیار داشته باشند.

- سادگی در کاربری

- امکان مشاهده اطلاعات کارکرد و اصلاح آن توسط هر شخص

- امکان مشاهده کارکرد پرسنل زیر مجموعه توسط مدیر بصورت گرافیکی و شبکه ای

- امکان معرفی جانشین توسط پرسنل در هنگام ثبت مرخصی

- امکان اعمال بازه های محاسباتی مختلف از طریق انتخاب ماه و یا بازه تاریخی جهت محاسبات کارکرد

سطح دسترسی و امنیت

این سامانه قابلیت تنظیم نقش ها با دسترسی های متفاوت را فراهم آورده است که عبارتند از:

- سازگاری با اکتیو دایرکتوری

- جداسازی اطلاعات سازمانی مجموعه های هلدینگ

- امکان تعریف نقش های کاربری

- امکان تعریف سطح دسترسی بر اساس نقش

- موفقیت در آزمون تست های امنیتی

- امکان تعریف دسترسی در سطح کنترل های روی فرم

گروه قوانین واسط کاربری

در بسیاری از مواقع لازم است قوانین و محدودیت هایی در هنگام ثبت درخواست پرسنل اعمال گردد. اعمال اینگونه محدودیتها در سازمان معمولا ناشی از سیاست ها و دستورالعملهای مدیران سازمان در جهت نظم بخشیدن به امور سازمان میباشد. ماژول قوانین واسط کاربری، با بیش از 40 قانون این امکان را برای شما فراهم میسازد که موارد ذیل بعنوان مثال قابل ذکر است:

- محدود سازی تعداد مرخصی ساعتی اول وقت مثلا 3 بار در ماه

- محدود سازی تعداد درخواست فراموشی ثبت کارت مثلا 2 بار در ماه

- درخواست های ساعتی از مثلا 3 روز قبل تا 2 روز بعد از درخواست قابل ثبت میباشد.

- محدود سازی تعداد دفعات ثبت مرخصی یا ماموریت در ماه

- ایجاد سقف برای ثبت مقدار مرخصی در ماه

موتور محاسباتی نرم افزار

از آنجا که محاسبات کارکرد در سیستم حضور و غیاب بسیار پیچیده و زمانبر است، معماری اطلس حضور و غیاب بر مبنای جداسازی کامل موتور محاسباتی از واسط کاربری طراحی گردیده است که حتی این امکان را فراهم میسازد تا موتور محاسباتی در سرور مجزا از اطلس حضور و غیاب نصب گردد. از قابلیت های این موتور محاسباتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- ارتباط از طریق وب سرویس با اطلس حضور و غیاب

- محاسبه ی اتوماتیک کارکرد در زمان خلوت سرور مانند شب ها

- محاسبه هوشمند اطلاعات اشخاص براساس آخرین تغییرات اعمال شده

- استفاده بهینه از منابع سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی