راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه

امروزه با توجه به شرایطی که به وجود آمده است استفاده از دستگاه های مختلف بدون تماس حضور و غیاب به امری مهم در شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده است. دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک علاوه بر نظم بخشیدن به ورود و خروج کارمندان باعث افزایش ایمنی و سلامتی آنها نیز میشود. دستگاه حضور و غیاب هم با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ارتقا پیدا کرده اند و از حالت سنتی که به صورت ثبت اثر انگشت بود خارج شده اند.

هدف بیومتریک ارائه سریع، خوانش دقیق و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز می باشد. و دلیل اصلی بیومتریک اجازه سطح امنیتی بیشتر از حد ممکن را می دهد. بیومتریک در حال حاضر نقش کلیدی در مدیریت دارد. از آنجا که سیستم ها الکترونیکی هستند، داده ها را ذخیره می کنند بنابراین برای کارفرمایان استفاده از سیستم های بیومتریک به عنوان ساعتهای زمان، یک راه خودکار برای ردیابی کارمندان با دقت، بسیار معمول است.

 

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه چشم انسان و تشخیص چهره اولین سیستم حضور و غیاب و کنترل تردد  بدون تماس در نوع خود است که همزمان از هر دو تکنولوژی تشخیص عنبیه و تشخیص چهره استفاده می نماید که سرعت تشخیص بالا و بدون خطایی را دارد. بیومتریک به عنوان یک عامل بسیار مطمئن در شناسایی افراد و متمایز ساختن آنهاست. علاوه بر این تشخیص هویت با روش بیومتریک بسیار دشوار است که جعل شود. همچنین استفاده از آنها بسیار راحت است زیرا آنها نمی توانند در جایی به سرقت رفته یا فراموش شوند. استفاده اصلی بیومتریک در پروژه های هوشمند به طور عمده به کنترل دسترسی داده ها مربوط می شود به عنوان مثال : از طریق چک کردن بیومتریک ، بعضی از کاربران می توانند مجوز دسترسی به سرویس یا اطلاعات محافظت شده را صادر کنند. این یک باور کلی است که استفاده از بیومتریک راه حلی کامل برای همه مشکلات شناسایی است.

اکثرا دستگاه های تشخیص عنبیه از فاصله  10 سانتی متری تا چند متری را به راحتی تشخیص میدهند و این کار باعث سهولت در ورود و خروج و سرعت و ایمنی میشود.

 

برخی کاربردهای شناسایی افراد بر اساس عنبیه عبارتند از:

  • ورود به کامپیوتر به عنوان یک رمز عبور بیومتریک.
  • کنترل مرزهای ملی با شناسایی عنبیه به عنوان یک گذرنامه بیومتریک.
  • سفر هوایی بدون بلیط.
  • کنترل دستیابی به اموال(خانه، اداره، آزمایشگاه و غیره).
  • گشودن قفل اتومبیل و جلوگیری از سرقت.
  • ایمنی اینترنت؛ کنترل دستیابی به اطلاعات ویژه.
  • معاملات مالی ایمن(تجارت و بانکداری الکترونیک).

استفاده از دستگاه تشخیص عنبیه یکی از بهترین راه حل های جلوگیری از بیماری های مسری است که با توجه به عدم تماس دست با دستگاه به هیچ عنوان امکان انتقال بیماری وجود ندارد.

 شما با استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین و دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه به راحتی هم ورود و خروج کارمندان را ثبت میکنید و هم از انتقال بیماری پیشگیری میکنید. استفاده از دستگاه های بیومتریک علاوه بر اینکه باعث میشود خطر ابتلا به بیماری کرونا کمتر شود، باعت سرعت در ثبت ورود و خروج کارمندان میشود و از اتلاف وقت جلوگیری میکند.  پیشنهاد ما به شما برای جلوگیری از انتقال بیماری های مسری و بیمار شدن کارمندان خود استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و عنبیه است که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

  • ۰
  • ۰

به دنبال اعلام رسمی سازمان جهانی بهداشت مبنی بر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا،‌ دور از واقع نیست اگر فرض کنیم که کار از 'دفتر خانگی' برای بسیاری از ما امر عادی تازه‌ای خواهد شد. اکثر شرکت های مختلف در سرتاسر دنیا حضور کارمندان خود را در شرکت به حداقل رساندن و بیشتر آنها به صورت دورکاری کار خود را انجام میدهند.

به خاطر شیوع کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، دیگر دورکاری یک مزیت نیست بلکه یک ضرورت است. در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان شاهد خالی شدن فروشگاه‌ها، کارخانه‌ها و هتل‌ها از افراد هستیم. با توجه به رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به کرونا، تقریبا تمامی افراد خانه‌نشینی را انتخاب کرده‌اند و دیگر در خیابان‌ها و شهرها ترافیک انسانی دیده نمی‌شود. به همین دلیل با توجه به تصمیمات و تدابیر بسیاری از شرکت‌ها درباره کرونا، شاهد رشد چشمگیر دورکاری و تعطیلی شرکت‌ها هستیم که اثرات بسیاری روی اقتصاد و سبک زندگی خواهد گذاشت.

گوگل، مایکروسافت،‌ توییتر، هیتاچی، اپل، اسپاتیفای و بسیاری از شرکت‌های جهانی دیگر از بریتانیا تا ایالات متحده و از ژاپن تا کره جنوبی،‌ در طی چند روز گذشته و در بحبوحه انتشار ویروس کووید ۱۹، برنامه‌های اجباری دورکاری را پیش گرفته‌اند.

برخی از کارمندان برای اولین بار از خانه کار می‌کنند، یعنی فهمیدن اینکه چگونه در محیط جدید بر سر وظایف خود بمانند ممکن است چندان موفقیت‌آمیز نباشد. اما روش‌هایی برای تحویل به موقع کار و اجتناب از دیوانه شدن بر اثر تنهایی وجود دارد، که از برپا کردن یک فضای کار خوب تا راه‌های ارتباط با تیم کاری را در بر می‌گیرد.

برخی از کارمندان برای اولین بار از خانه کار می‌کنند، یعنی فهمیدن اینکه چگونه در محیط جدید بر سر وظایف خود بمانند ممکن است چندان موفقیت‌آمیز نباشد. اما روش‌هایی برای تحویل به موقع کار و اجتناب از دیوانه شدن بر اثر تنهایی وجود دارد، که از برپا کردن یک فضای کار خوب تا راه‌های ارتباط با تیم کاری را در بر می‌گیرد.

شرکت گوگل

با شیوع ویروس کرونا، گوگل به کارمندان خود در آمریکای شمالی توصیه کرده حداقل تا ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) از خانه دورکاری کنند.

به نقل از انگجت، با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، شرکت گوگل از تمام کارمندان خود در آمریکای شمالی خواسته تا در صورت امکان از خانه به فعالیت خود ادامه دهند.

به کارمندان گوگل توصیه شده حداقل تا ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) همچنان به دورکاری ادامه دهند. این در حالی است که تعداد زیادی از شرکت‌های فناوری بزرگ از هم اکنون سیاست‌های مشابهی را در پیش گرفته‌اند.

شرکت توئیتر

توئیتر از کارمندان خود در سراسر جهان خواسته است در راستای تدابیر کنترل ویروس کرونا، خارج از دفاتر کاری به فعالیت خود ادامه دهند.

 

جنیفر کریستی : مدیر بخش منابع انسانی توئیتر در پیامی اعلام کرد که این کشور قویا از کارمندان خود می‌خواهد تا اطلاع ثانوی خارج از دفاتر کاری به روند فعالیت خود ادامه دهند.

شرکت آمازون

از طرفی بسیاری از شرکت‌های فناوری سفرهای خود را به‌شدت کاهش داده‌اند یکی از بیشترین میزان سفرها در این شرکت‌های متعلق به آمازون است اما این شرکت برای جلوگیری از گسترش کرونا بیشتر سفرهای کارکنانش را لغو کرده است.

این شرکت سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را برای سفرهای هوایی کارکنان خود هزینه می‌کند.

کرونا همچنین سبب شده است بسیاری از نمایشگاه‌ها وکنفرانس‌های فناوری هم لغو شوند.

شرکت اپل

تیم کوک ، مدیرعامل اپل به کارمندان دفاتر بین المللی خود در قالب یک نامه ایمیلی گفت که بهتر است به جای حضور در محل کار خود از خانه کار کنند. به نظر می رسد پس از فیس بوک، توییتر، مایکروسافت، گوگل و بسیاری دیگر از غولهای فناوری، اپل یکی از آخرین غولهای سرشناس سیلیکون ولی است که به دورکاری کارمندان خود رضایت داده است.

این شرکت قصد دارد از تراکم انسانی در فروشگاه های خود برای کنترل شیوع کرونا کم کند و در نتیجه از افراد تقاضا کرده است از خانه کار کنند.

در یادداشتی که برای کارمندان ارسال شده است ، مدیر عامل شرکت اپل ، تیم کوک از کارمندان دفتر جهانی این شرکت خواست که این هفته به علت شیوع بالای کرونا دورکاری کنند. در حالی که این خط مشی فقط برای کارمندان دفاتر اپل اعمال می شود ، این شرکت همچنین تلاش های جدیدی را برای محدود کردن "تراکم انسانی" در مکان های خرده فروشی خود اعمال کرده است.

کوک در یادداشت خود به کارمندان گفته که اگر ماهیت شغلشان اجازه می دهد هفته آینده  از 9 تا 13 مارس از خانه کار کنند. البته کارمندان شاغل در سانتا کلارا (محل قرارگیری دفتر اصلی اپل) در سان فرانسیسکو از مدتی پیش به دورکاری پرداخته اند.

جهت انتخاب دستگاه حضور و غیاب متناسب با سازمان شما با توجه به ویژگی ها و مشخصات گوناگون هر یک از دستگاه های حضور و غیاب غدیر مانند تعداد کارمندان، قیمت دستگاه حضور و غیاب، شرایط و مکانی که جهت استفاده از  در نظر گرفته اید، تکنولوژی و امکانات دستگاه ، نرم افزار حضور و غیاب نرم افزار کنترل تردد ارباب رجوع و ... قبل از خرید با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.