راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سیستم vams

چقدر به یک غریبه در مکانی که هستید اعتماد دارید؟ ‏VAMS راه حل امنیتی است که در آن هر مراجعه کننده قبل از ورود به مکان مورد نظر شناسایی می شود. سیستم مدیریت ارباب رجوع در ایمن سازی فضا بسیار کارآمد است و از ورود غریبه ها یا متجاوزان جلوگیری می کند.

راه حل های امنیتی هر روز در حال پیشرفت هستند و سعی می کنند دنیا را به مکانی بهتر برای همه تبدیل کنند. می توانیم مطمئن شویم که مراجعه کننده ای بدون اجازه ما وارد فضای خصوصی ما نمی شود. اما چگونه یک فضای تجاری بزرگ را که پر از مشتریان، بازدیدکنندگان، غریبه ها و ... است، مدیریت کنیم؟ با جهانی مملو از تروریست ها و افراد مسلح، مهم است که ما، عزیزان و نزدیکان خود را ایمن نگه داریم.

سیستم مدیریت تردد مراجعین که عموماً با نام VAMS شناخته می شود و مخفف عبارت Visitor Authentication Management system می‌باشد،  یک راه حل امنیتی برای مدیریت تردد بازدیدکنندگان در محیط های شرکتی، تجاری و مسکونی است. این سیستم از روش قدیمی برای جداسازی افراد، بر اساس مقصد، هدف یا سطح اختیار استفاده می کند. سیستم VAMS یک سیستم مبتنی بر وب (یا ویندوز میتواند باشد) است که اطلاعات فرد را از طریق یک اسکنر یا ریدر به دست می آورد. این نرم افزار با استفاده از آخرین فناوری های امنیتی، اطمینان می دهد که فردی که وارد محل می شود، شناسایی شده است.

سیستم‏ VAMS یا سیستم مدیریت تردد مراجعین  پاسخ دهی سریع و ویژگی امنیتی بالایی دارد. پلتفرم VAMS مراجعه کنندگان را تأیید می کند و اطلاعات آنها را از طریق یک فرآیند یکپارچه، جمع آوری می کند. داده ها را می توان ردیابی و بررسی کرد. برخی از ویژگی‌های کلیدی VAMS عبارتند از:

  • احراز هویت از طریق روش‌های متنوع تلفن همراه، کارت، بارکد، اثرانگشت، چهره و ...
  • یکپارچه‌سازی‌های دستگاه‌های کنترل تردد با سامانه مدیریت ارباب رجوع
  • جمع‌آوری داده‌های مراجعه کننده
  • پشتیبانی از پایگاه‌های داده
  • ارسال هشدار در مواقع اضطراری مانند باز ماندن بیش از حد درب و ...
  • امکان گزارش‌گیری از تردد مراجعان و مهمانان سازمان
  • قابلیت جستجوی مهمانان بر اساس تصویر چهره

سیستم ‏VAMS راه حل ایمن برای احراز هویت مراجعه کنندگان است که برای از بین بردن هرگونه مزاحمت یا کلاهبرداری طراحی و ساخته شده است. فرآیند احراز هویت به اندازه ای قوی است که هر گونه تخلف را گزارش می دهد. سیستم مدیریت ارباب رجوع با تکنیک احراز هویت دو مرحله ای ساخته شده است که منحصر به فرد می باشد. فرآیند احراز هویت به شخص مجاز اجازه می دهد تا به یک فضای تجاری یا مسکونی تردد داشته باشد. این سیستم فضای کاری آرام و خصوصی را برای شما و نزدیکانتان تضمین می کند.

با قابلیت پاسخگویی سریع، جمع آوری داده ها را می توان در یک بازه زمانی محدود انجام داد و مدیران مسئول می تواند داده های مربوط به هر فرد را بررسی نمایند. داده ها در پایگاه داده مرکزی نرم افزار مدیریت تردد مراجعین ذخیره می شوند و در هر سطحی قابل بازیابی هستند.

‏ سیستم مدیریت تردد مراجعین می تواند توسط مدیران مسئول برای تولید گزارشات مربوط به افراد به منظور توسعه کسب و کار یا برای تعیین قوانین جدید استفاده شود. بنابراین سیستم مدیریت تردد مراجعین احتمال بروز هرگونه خطای ناشی از سهل انگاری انسان را از بین می برد و همچنین از فرآیند بیهوده ثبت اسناد کاغذی جلوگیری می کند. ویژگی منحصربفردی که در سیستم مدیریت تردد مراجعین غدیر گنجانده شده است به افراد این امکان را می دهد که در بین درخواست‌های ثبت شده بر اساس فیلدهای نام مهمان، نام سازمان، کدملی، پلاک خودرو و ‏جست و جو نمایند.

سیستم مدیریت ارباب رجوع به حفظ نظم در داخل فضای کاری کمک می کند و اجازه می دهد گردش کار ساده ای داشته باشید. پروتکل از پیش تعریف شده نرم افزار کنترل تردد مهمان به افراد این امکان را می دهد که به روشی منظم داخل محوطه قرار گیرند تا بدین ترتیب همه در داخل فضاهای مربوطه خود ایمن باشند. این سیستم دارای ویژگی تعیین زمان خروج  و تعیین مسیر تردد نیز میباشد. سیستم مدیریت تردد ارباب رجوع با یک سیستم مدیریت کنترل تردد ، میتواند یکپارچه شود که به مراجعه کنندگان و کارمندان اجازه می دهد تا از محل کار خود به صورت دیجیتالی محافظت کنند.

‏اغلب سیستم مدیریت تردد ارباب رجوع دارای 3 نسخه هستند که ویژگیهای هر نسخه در زیر توضیح داده خواهد شد.

شرکت های بزرگ

نرم افزار کنترل تردد مهمان شهرت بالایی در فرآیند بررسی فردی و ایجاد امنیت دارد. این سیستم هر فردی را که تلاش می کند به فضای کسب و کار شما دسترسی پیدا کند، ثبت می کند. جدا از راه حل های امنیتی، نرم افزار کنترل تردد مهمان می تواند به عنوان یک ابزار بهره وری برای یافتن بهترین ساعات کاری، پربازده ترین ساعات، صرفه جویی در زمان و هزینه، کمک به تولید گزارش های مفید و کاهش استرس استفاده شود. برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، حفظ امنیت آنها نیز مهم است. سیستم مدیریت تردد ارباب رجوع کسب و کار شما و منابع آن را از هرگونه آسیب غیرقابل مشاهده یا عمدی که می تواند امنیت را به خطر بیندازد، ایمن می کند.

تجاری

مدارس و مراکز خرید آسیب پذیر هستند. بنابراین مسئولیت ایمن سازی چنین مکان هایی بر عهده مدیریت است. با نصب یک سیستم مدیریت تردد ارباب رجوع در چنین فضاهایی می توان اطمینان حاصل کرد که همه افراد داخل محوطه از طریق نظارت، کنترل و تردد خودکار  ایمن هستند. سیستم‌های مدیریت احراز هویت مراجعین، نه تنها امنیت سازمان را افزایش می‌دهد، بلکه چندین هدف دیگر رانیز دنبال می کند. نرم افزار کنترل تردد مهمان همچنین به کاهش خطرات امنیتی، سوء استفاده از وسیله نقلیه، مصرف بی رویه انرژی، سرقت وسایل و غیره کمک می کند.

مسکونی

نرم افزار کنترل تردد مهمان در مناطق مسکونی میتواند فضایی امن را برای همه تضمین نماید. ساکنان می توانند با استفاده از سیستم VAMS احساس امنیت و آرامش کنند و جزئیات هر مراجعه کننده و وسیله نقلیه ای را که به فضای آنها تردد دارد را ثبت کند. همچنین پیام های هشدار را می توان در زمان خطر به ساکنان ارسال کرد و به ساکنان فرصت می دهد تا اقدامات لازم را انجام دهند و از اموال خود محافظت کنند.

نرم افزار کنترل تردد مهمان این روزها نقشی حیاتی در ایمن سازی هر سازمان، از یک شرکت کوچک گرفته تا یک مرکز خرید گسترده، ایفا می کند.. سیستم VAMS می تواند به سازمان ها برای محافظت در برابر سرقت داده ها، سوء استفاده از داده ها، مشکلات امنیتی یا بی نظمی در تردد مراجعین کمک کند. با راهکارهای بیومتریک گنجانده شده در نرم افزار کنترل تردد مهمان، امنیت هر محیطی به سطح قابل توجهی افزایش می یابد.