راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در خصوص مزایای دستگاه تشخیص چهره نسبت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی باید بگوییم که دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره تمام معایبی را که دستگاه های اثر انگشتی داشتند از بین بردند.

مزایای دستگاه تشخیص چهره :

به طور مثال گفتیم که در برخی از سازمان ها مثل کارخانجات حتی بعضا کارکنان بخش های مختلف از بیمارستان ها، آشپزخانه ها و رستوران ها در استفاده از دستگاه های حضور غیاب اثر انگشتی دچار محدودیت هایی هستند.

با توجه به این که در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تماس فیزیکی بین کاربر و دستگاه وجود ندارد عملا این محدودیت ها حذف شده است.

شما به راحتی می توانید از دستگاه های تشخیص چهره در محیط های کاری خشنی مثل کارخانجات و کارگاه ها استفاده نمایید.

جاهایی که  اثر انگشت های پرسنل خیلی زود از بین می رود و یا بخاطر آلودگی هایی که در محیط وجود دارد برای مثال وجود روغن، وجود براده ها امکان دارد که به اثر انگشت پرسنل صدمه وارد بشود. این ها دیگر مشکلی برای دستگاه حضور وغیاب ایجاد نخواهد کرد.

نکته دیگر این که از نظر بهداشتی نیز با توجه به عدم تماس فیزیکی بین کاربر و دستگاه دیگر انتقال باکتری یا میکروب یا بیماری از طریق لمس سنسور ممکن نیست و از این بابت هم بسیار کمک می کند.

اگر برای سازمان این موضوع یک مسئله حادی باشد به قول معروف روی این موضوع نظر خاص داشته باشند این دستگاه مشکل دستگاه اثر انگشت در این خصوص را ندارد.

دیگر این که محدودیتی نسبت به دمای محیط و وضعیت رطوبت ندارد. اگر در رطوبت مجاز دستگاه باشد دستگاه دیگر بدون هیچ مشکلی کار نخواهد کرد و به طور مثال نسبت به فصل های سرد و خشک سال مثل پاییز و زمستان و مشکلاتی که برای اثر انگشت ها و خشکی پوست است، دیگر در این دستگاه ها وجود ندارد و به راحتی دستگاه ها کار می کنند.

 

نکته ی بعدی در خصوص دستگاه تشخیص چهره این است که با توجه به این که برای هر فرد یک بار بیشتر نمی شود چهره تعریف کرد امکان تقلب به هر شیوه ای را تقریبا به ۰ می رساند. این که گفته می شود تقریبا به صفر می رساند بخاطر این است که بعضا بعضی از دستگاه های تشخیص چهره با تکنولوژی های قدیمی بودند که امکان اسکن سه بعدی نداشتند و عمق را تشخیص نمی دادند و بعضا با تصویر فرد نیز می توان فریب داد که آن هم در شرایط بسیار خاص که اکنون دیگر تکنولوژی های جدید این مشکل را رفع کردند و با توجه به این که عمق به طور مثال فاصله نوک بینی تا گونه عمق چشم را هم اندازه گیری می کند، عملا دیگر امکان فریب دستگاه با استفاده از عکس فرد وجود ندارد.

تمامی موارد گفته شده در بالا به همراه سرعت عمل دستگاه ها می شود این ها را به عنوان عمده ترین مزایای دستگاه های تشخیص چهره معرفی کرد.

یک نکته دیگری هم که شاید در این دستگاه ها وجود دارد این است که بالاخره تکنولوژی های جدید همیشه یک سری دوست داران پر و پا قرص دارند. این که همیشه عده ای هستند که اعتقاد دارند تکنولوژی های جدید را استفاده کنند و می خواهند در زمینه مصرف تکنولوژی و استفاده از فناوری همیشه آخرین ها را در اختیار داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

استفاده از راهکارهای ایمن برای حضور و غیاب کارمندان امری ضروری است که باید در شرکت ها و سازمان ها  مورد توجه قرار بگیرد. راهکارهای جدید حضور و غیاب علاوه بر حفظ سلامت کارمندان باعث ایجاد امنیت و بالا رفتن سرعت در ثبت ورود و خروج کارکنان سازمان ها و ادارات میشود. برای اینکه از این راهکارهای ایمن اطلاع پیدا کنید با ما همراه باشید.

 دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

1.اولین راهکار ایمن برای ثبت تردد کارمندان استفاده از دستگاه های جدید حضور و غیاب تشخیص چهره است که علاوه بر ایمن بودن در ثبت تردد، از هرگونه انتقال بیماری نیز جلوگیری میکند.  به دلیل استفاده از فناوری های جدید بیومتریک به راحتی و با سرعت بالا چهره فرد را تشخیص میدهد و به راحتی ورود و خروج هر کارمند یا ارباب رجوع ثبت خواهد شد. سنسور دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با توجه به منحصربفرد بودن الگوی تعریفی، امکان تقلب را به شدت کاهش داده است. پس به خوبی میتوانیم نتیجه بگیریم که استفاده از دستگاه تشخیص چهره هم به لحاظ امنیتی و هم به لحاظ سلامتی بسیار حائز اهمیت است و میتواند برای کارمندان و شرکت بسیار مفید باشد. در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با توجه به عدم ارتباط فیزیکی کاربر احتمال آسیب پذیری دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کاهش یافته و این امر سبب افزایش طول عمر دستگاه حضور و غیاب می گردد. با توجه به هزینه های بالا در تعمیر و یا خرید دستگاه حضور و غیاب، طول عمر بالا یکی از شاخصه های قابل توجه در انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه

  1. دومین راهکاری که برای ثبت ورود و خروج کارمندان پیشنهاد میشود استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه است که به سرعت و با ایمنی و امنیت بالا میتواند این کار را انجام دهد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه علاوه بر ویژگی هایی که دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره دارد از یک مزیت بسیار خوبی هم برخوردار است که باعث شده میزان خطا و اشتباه در آن نزدیک به صفر باشد. و آن مزیت استفاده از عنبیه چشم برای ثبت حضور و غیاب افراد در سازمان ها و شرکتها میباشد. که بهترین ویژگی است که این دستگاه دارا میباشد که میتواند برای سازمان هایی که امنیت برای آنها بسیار حیاتی است، برای ورود و خروج کارکنان و حتی ارباب رجوع آنها مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه یکی از بهترین راه حل های جلوگیری از بیماری های مسری است که با توجه به عدم تماس دست با دستگاه به هیچ عنوان امکان انتقال بیماری وجود ندارد.

 

اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین

  1. سومین راهکاری که برای حفظ ایمنی در تردد کارمندان پیشنهاد میشود استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین است که با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که این اپلیکیشن دارد به راحتی و در هر زمان و مکان شما به راحتی میتوانید با اتصال به اینترنت از ورود و خروج کارمندان خود اطلاع پیدا کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار استفاده راحت و آسان است و شما حتی در زمانی که در محل کار خود حضور ندارید به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار کنترل تردد تمامی کارکنان خود را داشته باشید و به راحتی میزان مرخصی هر فرد،میزان کارکرد روزانه و ماهانه کارمندان خود را داشته باشید. از همه مهمتر با توجه به عدم استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت میزان ابتلا به بیماریهای مسری به ویژه ویروس کرونا به شدت کاهش پیدا میکند و عملا هیچگونه ویروسی انتقال پیدا نمیکند.
  • ۰
  • ۰

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را در ورودی بسیاری از اداره ها دیده اید و کارمندان در زمان ورود و خروج از اداره با استفاده از این دستگاه حضور  خود را ثبت می کنند. با اختراع دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بسیاری از مشکلاتی که دوران گذشته برای محاسبه کارکرد کارکنان وجود داشت از بین رفت، زیرا قبلا که این دستگاه وجود نداشت ثبت ورودی و خروجی افراد وجود نداشت و به صورت دستی این کار انجام می شد و در دفتر حضور و غیاب کارکنان ورود و خروج خود را ثبت می کردند. دستگاه الکترونیکی هوشمندی که تمام ورودی ها  و خروجی ها مثل ساعت حضور فرد در اداره و یا ساعتی که به مرخصی رفته است و یا کارمندانی که به ماموریت می روند را به تفکیک محاسبه می کند. با وجود دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  محاسبه دستمزدها در پایان ماه بسیار ساده شده است و دیگر احتمال وجود خطا در این مورد بسیارکم می‌شود و این دستگاه یک آمارکاملی از حضور افراد و اضافه کاری های کارمندان به مدیریت اداره می دهد و داشتن یک آمار دقیق برای مدیران بسیار اهمیت دارد. از دیگر مواردی که مدیران را تشویق می کند تا دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  را خرید نمایند جلوگیری از هر گونه نابسامانی و دخالت افراد در ثبت حضور و غیاب می باشد. یکی از مزایای این دستگاه نسبت به دستگاه حضور و غیاب معمولی این است که در این دستگاه نیاز به هیچگونه تماس افراد با دستگاه وجود ندارد و چهره فرد به راحتی توسط آن شناخته می شود.

 

کاربرد دستگاه تشخیص چهره

ابزار های مختلفی برای تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  استفاده شده است و با توجه به ورود تکنولوژی های جدید  این دستگاه نیز قدرتمند تر از گذشته می شود. درگذشته این دستگاه ها صرفا بوسیله کارت های که برای هر کارمندی در نظر گرفته می شد کار می‌کرد، ولی به مرور زمان کارت های هوشمند و اسکن چهره و اثر انگشت نیز به عنوان ابزار های جدید به دستگاه حضور و غیاب نسل جدید اضافه شدند و دستگاه های قدرتمند تری را ایجاد نمودند. بعد از این مراحل و گذشت زمان  نسل جدید دستگاه ها از قابلیت های بیومتریک انسان استفاده کردند و به شناسایی اثر انگشت، عنبیه چشم پرداختند که در این صورت احتمال بروز خطا و تقلب به صفر می رسد. امروزه سیستم تشخیص چهره از جدید ترین ابزار هایی است که شناسایی انسان ها با به توجه ویژگی های فیزیولوژیکی انسان اندازه گیری می شود. تشخیص چهره انسان و یا تشخیص از روی عنبیه چشم از جمله این موارد است. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  برای زمان هایی کاربرد بیشتری دارد که همکاری فرد مورد نیاز نباشد و یا مانند مسائل امنیتی بدون دخالت فرد نیاز به شناسایی فرد باشد.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره راهی برای مبارزه با ویروس کرونا

با ورود ویروس کرونا به کشور تغییرات زیادی در زندگی روزمره همه ما اتفاق افتاد همانطور که می دانید در حال حاضر تنها راه مقابله با این ویروس پیشگیری و رعایت موازین بهداشتی است. برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید از تردد در مکانهای شلوغ جلوگیری شود و از تماس با مکان هایی که افراد زیادی در آنجا رفت و آمد می کنند جدا خودداری کنید. یکی از مکان های پر رفت و آمد اداره ها و شرکت هایی هستند که رفت و‌ آمد در آنجا زیاد است. استفاده از امکاناتی که رفت و‌آمد را در مکان های پر تردد کاهش دهد می تواند به پیشگیری از کرونا بیانجامد. شرکت طرح و پردازش غدیر  با حضور متخصصانی مجرب توانسته است  نرم افزار حضور و غیاب آنلاین را طراحی نماید که در شرایط خاص مانند ورود ویروس کرونا به کشور وجود این ابزار بیشتر احساس می شود و برای  پیشگیری از کرونا در تردد پرسنل بسیار الزامی می‌باشد، همچنین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نیز یکی از محصولاتی است که توانسته در پیشگیری از ویروس کرونا موثر باشد.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

 

استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین برای مبارزه با کرونا

یکی از روش های مبارزه با ویروس کرونا و رهایی از آن کاهش تردد ها و تجمع ها در مکان های پر رفت و آمد می باشد به همین دلیل  هر راه کاری که به این نتیجه ختم شود مورد استقبال قرار می گیرد زیرا در حال حاضر درمانی برای این ویروس وجود ندارد و رعایت نکات بهداشتی و کاهش تماس با محل های پر رفت و آمد تنها روش مقابله با ویروس کرونا است. در اداره ها و محل کسب و کار که نیاز به حضور و غیاب کارمندان وجود دارد علاوه بر ‌دستگاه حضور‌‌ و غیاب تشخیص‌‌چهره استفاده از نرم‌‌افزاری به نام حضور و غیاب آنلاین نیز بسیار‌‌کاربردی است که در حال حاضر در نقاط مختلفی از ایران از این اپلیکیشن برای مهار کرونا استفاده شده است. تولید این نرم افزار توسط نیروی متخصص شرکت طرح و پردازش غدیر صورت گرفته است. مدیران می توانند با کمک این نرم افزار به راحتی از حضور و غیاب افراد مطلع شوند. این نرم افزار قابلیت ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب  را به صورت آنلاین و آفلاین دارند و  همچنین  هر سازمان با توجه به نیاز هایی که دارد می تواند تغییراتی را بر روی آن ایجاد نماید. مهمترین مساله ای که نیاز سازمان ها به این نرم افزار را دو چندان کرده است  ویروس کرونا است که برای رعایت موازین بهداشتی و کنترل تردد ها بهتر است از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

 

 

 

 

 

  • ۰
  • ۰

حضور و غیاب

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در هر کسب و کاری مورد توجه قرار میگیرد به ویژه کسب و کارهای کوچک مدیریت هزینه هاست. در وضعیت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا ، اگر شرکت‌ ها به درستی از سرمایه خود استفاده نکنند و هزینه های اضافی به شرکت تحمیل نمایند با شکست روبه رو خواهند شد. به همین جهت مسأله صرفه ‌جویی و کاهش هزینه ‌های شرکت به خصوص در کسب ‌وکارهای کوچک بسیار مهم و دارای اولویت است.

استفاده از نرم افزار ها و محصولات جدید و کارآمد میتواند راه کاری برای کم شدن هزینه های اضافی هر کسب و کاری باشد. یکی از این راه کارها استفاده از دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره ، دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه و اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین است که میتواند به شما در راستای کم کردن هزینه های کسب و کارتان کمک کند. هر کسب و کاری برای کنترل تردد کارکنان خود و حضور و غیاب آنها ممکن است وقت و انرژی و حتی هزینه زیادی را متحمل شود. یک راه حل بسیار جامع و کامل در این زمینه وجود دارد که می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا شما تمام وقت خود را بر روی کسب و کار خود بگذارید و به مسائل حضور و غیاب و کنترل تردد کارکنان نپردازید. در واقع شما هزینه ای که برای خرید یک دستگاه حضور و غیاب  ورود و خروج در نظر می گیرد به مرور زمان جبران می شود.به این صورت که اگر طی یک ماه تمامی تاخیر های ورود و تعجیل های خروج محاسبه شود، متوجه می شود که چه میزان مبلغ های کوچک جمع شده و در نهایت همین مبلغ های کوچک هزینه ی خود دستگاه را در می آورد.

از طرفی کارمندی که ببیند بابت چند دقیقه تاخیر و یا چند دقیقه زودتر رفتن قرار است مبلغی از او کم شود، در ساعت ورود خروج خود دقت بیشتری می کند. در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید.

از دیگر فواید خرید دستگاه حضور غیاب

 این است که دیگر نیازی نیست انتهای هر ماه ساعت هایی که به صورت دستی در کاغذ نوشته شده برای حقوق کارمندان محاسبه کنید. این کار در نرم افزار حضور و غیاب با زدن چند کلیک انجام می شود که با این کار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید هم از اشتباهات احتمالی جلوگیری می کنید.
موضوع نرم افزار نیز یکی از پایه های اصلی یک سیستم حضور و غیاب می باشد در واقع اگر یک نرم افزار حضور و غیاب نتواند نیاز شما را برطرف کند فایده ای ندارد.شما باید دقت کنید که نرم افزار کارایی آسان داشته باشد و در واقع کمکی به شما و صرفه جویی در زمان باشد.مثلا اگر مدیر یک کارخانه یا بیمارستانی هستید که پرسنل شما شیفت چرخشی و یا شبکاری دارند باید توجه کنید که نرم افزار خریداری شده این قابلیت را دارا باشد. هم کارمند و هم مدیران مربوطه به این اطلاعات جهت مشاهده دسترسی دارند که باعث ایجاد شفاف سازی بیشتر در روابط آن ها می شود.

اطلاعات به صورت لحظه ای قابل مشاهده می باشند که همین امر باعث می شود بتوان با افراد خاطی سریعا برخورد نمود . این امر بر خلاف سایر سیستم هایی است که اطلاعات را در آخر هفته و یا ماه به نمایش می گذارند. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب مدیر تیم می تواند برای هر یک از اعضا به صورت خودکار شیفت های کاری جدید اضافه و یا حذف نمایند.

مزیت دیگر دستگاه این است که با کمک دستگاه حضور و غیاب درخواست های افراد مبنی بر مرخصی های ساعتی و یا روزانه را رسیدگی نمایند.

با توجه به انتقال ویروس کرونا از طریق تماس دست و به دلیل ممنوعیت استفاده شرکت ها از دستگاه های حضور و غیاب ثبت اثر انگشت، شرکت طرح و پردازش غدیر با ارائه راهکاری در راستای حفظ سلامت کارمندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای تردد پرسنل شما دستگاههای متنوعی از قبیل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب عنبیه و اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین را ارائه میکند که میتوانید برای تهیه دستگاه ها با تکمیل فرم ، یا با واحد فروش شرکت به شماره 85530-021 تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد که مبتنی بر سیستم بیومتریک است و برای برخی از سازمان ها ، ارگانها و بیماستان ها، شرکت ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه حضوروغیاب تشخیص چهره دقیقا هماننددستگاه حضور و غیاب اثر انگشت  می باشد اما دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با تکنولوژی نمونه برداری چند نقطه از صورت این تشخیص را انجام می دهد در صورتی که دستگاه حضورو غیاب اثر انگشت این نمونه برداری را از شکل های هندسی اثر انگشت انجام میداد.

 رادار تشخیص چهره بیومتریک، نقاط خاص و گره های روی صورت، از جمله ساختار استخوانی جمجمه را شناسایی و سپس این داده ها را همراه با هویت آن شخص ذخیره می کند. این سیستم فرآیند مهمی دارد که باید در ابتدا اجرا شود تا این اطمینان حاصل شود، در هنگام شناسایی گروهی افراد، تمام داده ها به یک سیستم وارد می شود و به راحتی در دسترس قرار می گیرد تا تست های تشخیص چهره انجام گیرد.
 اطلاعات در حین ذخیره، رمزنگاری می شود تا به راحتی بدان نفوذ نشود.
سیستم تشخیص چهره ی بیومتریک، یکی از قابلیت های دستگاه بیومتریک برای شناسایی چهره ی افراد است. فناوری تشخیص هویت، از طریق دو روش دستیابی به سیستم امنیتی و یا اطلاعات ذخیره شده­ ی فرد، چهره ی شخص را با داده های موجود در سیستم تطبیق می دهد.رادا تشخیص چهره ی بیومتریک، گره های هندسی صورت فرد را ترسیم کرده و سپس این داده ها را همراه با هویت آن شخص ذخیره می کند. این سیستم فرآیند مهمی دارد که باید در ابتدا اجرا شود تا این اطمینان حاصل شود در هنگام شناسایی گروهی افراد، تمام داده ها به یک سیستم وارد می شود و به راحتی در دسترس قرار می گیرد تا تست های تشخیص چهره انجام گیرد. اطلاعات در حین ذخیره، رمزنگاری می شود تا به راحتی قابل دسترس نباشد.رادار تشخیص چهره بیومتریک، نقاط خاص و گره های روی صورت، از جمله ساختار استخوانی جمجمه را شناسایی و اطلاعات دقیق را ذخیره می کند تا در فرایند تشخیص چهره اشتباهی رخ ندهد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

سیستم بیومتریک، بیشتر به دنبال تامین و تحقق اهداف امنیتی است و در مقایسه با سیستم های امنیتی دیگر، بسیار دقیق تر عمل می کند. فناوری اثر انگشت و تشخیص چهره که بیومتریکی هستند، دسترسی به فرد و یا مظنون مورد نظر را میسر می کند. به هنگام نیاز به تامین امنیت حریم شخصی و اموال، دستگاه بیومتریک چهره فرد را اسکن می کند و به فرد، یا اجازه ی ورود می دهد و یا مانع او می شود. این ابزارها به طور خودکار عمل می کنند و همین که روشن می شوند و چهره ی افراد در آن نمایش داده می شود، مراحل تشخیص هویت انجام شده و مطابق آن نتایج نشان داده می شود.در پی پیشرفت تکنولوژی، سیستم بیومتریک، محبوبیت جهانی پیدا کرده و سازندگان آن به دنبال ارتقای این سیستم هستند تا آن را با فناوری سه بعدی ترکیب کنند و ابزاری کارآمدتر و دقیق تر ارائه دهند. بسیاری از سازمان ها، از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک، در راستای نظارت بر حضور و غیاب کارمندان استفاده می کنند. برخی از شرکت ها از سیستم بیومتریک اثر انگشت و برخی از سیستم بیومتریک تشخیص چهره استفاده می کنند. در هر دو مورد در ابتدا، اطلاعات فیزیکی کارمندان وارد شده و انگشت یا چهره فرد اسکن می شود. این سیستم دارای مزیت است چرا که زمان ورود و خروج کارمندان را نشان می دهد. دستگاه تمام داده ها را ذخیره می کند و در مواقع لازم برای ثبت به اداره کل فرستاده می شود. اگر کارمندان تاخیر داشته باشند و یا اصلا گزارشی در مورد ورود و خروجشان داده نشده باشد این اطلاعات در زیر نام آن کارمند ثبت می شود. برای اطمینان از اینکه این سیستم کار می کند، چهره ی فرد نباید حالت های متفاوتی داشته باشد و در طول فرآیند اسکن اولیه، صورت شخص باید حالتی آرام داشته باشد. سیستم های شناسایی هویت بیومتریک چند نوع هستند شامل: DNA، رگ کف دست، تشخیص چهره، بوی کف دست، هندسه ی دست و عنبیه چشم. تمام این موارد با سناریوهای متفاوت با هدف شناسایی دقیق شخص به کار گرفته می شود.

این موارد تنها بخشی از تکنولوژی حضور و غیاب تشخیص چهره است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با شماره 85530-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به نشانی www.ghadirco.net  مراجعه نمایید.