راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمامی خدمات عمومی استفاده از سیستم کنترل تردد پارکینگ یک امر ضروری و مهم در امنیت و کنترل تردد در پارکینگ و کنترل درآمد مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم کنترل پارکینگ جزو آن دسته از سیستم هایی کنترل تردد است که باید در تمامی پارکینگ های عمومی و ادارات و سازمان ها استفاده شود تا هم میزان ورود و خروج کنترل شود و هم اینکه برای پارکینگهای عمومی بتوانید مدیریت کنترل درامد را داشته باشید. این سیستم برای مدیریت، کنترل و گزارش گیری در انواع پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این سیستم ها، هزینه های کارکنان به میزان قابل توجهی کم میشود و میزان خطای ناشی از نیروی انسانی کاهش می یابد. سیستم کنترل تردد پارکینگ توانایی پردازش و محاسبه و ثبت گزارش را دار میباشد. این سیستم جهت بهبود عملکرد در پارکینگ ها و افزایش سرعت و دقت و امنیت پارکینگ طراحی شده است. سیستم کنترل پارکینگ معمولا جزو یکی از مهمترین چالش های سازمانی است تا بتوانند بهترین سیتم را خریداری کرده و استفاده کنند.

با پیاده سازی سیستم کنترل تردد پارکینگ  ، سیستم پلاک خوان و نرم افزار مدیریت هوشمند پارکینگ دیگر نیازی به وجود پرسنل برای باز و بسته کردن مسیرهای ورودی و یا خروجی پارکینگ نیست و این سیستم بعد از احراز هویت خودروها توسط سنسور و یا دوربین های موجود مسیر تردد خودرو را باز و یا بسته می کند.

سیستم کنترل تردد پارکینگ شرکت طرح و پردازش غدیر با قابلیت تعریف انواع تعرفه های پارکینگ، گیت ورود و خروج پارکینگ ،گزارشات مختلف پارکینگ در نسخه های مختلف نرم افزار پارکینگ کارتی، نرم افزار پارکینگ تشخیص پلاک و نرم افزار  قابل استفاده در پارکینگ های عمومی، مجتمع های مسکونی، تجاری، کارخانه ها و سازمان ها یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات در زمینه سیستم پارکینگ و کنترل تردد می باشد.

برخی از ویژگی های سیستم کنترل پارکینگ غدیر:

  • ​قابلیت کارکرد با تمامی کارت های مایفر
  • قابلیت خواندن کارت ها در کسری از ثانیه
  • دارای پورت USB
  • صفحه نمایش تمام رنگی
  • صفحه کلید لمسی خازنی دارای طول عمر بالا نسبت به صفحه کلید های فشاری
  • ظرفیت حافظه ۵۰ میلیون رکورد
  • امکان انتقال اطلاعات توسط حافظه قابل حمل (Flash Memory تا ۳۲ گیگابایت).
  • امکان برقراری ارتباط از طریق پورت RS-۲۳۲ ، LAN
  • امکان کارکرد در شبکه بعنوان یک نود در شبکه LAN با امکان تعریف IP و GateWay با استفاده از پروتکل TCP/IP
  • امکان دریافت IP پویا از DHCP Server
  • خروجی رله جهت اتصال به قفل برقی ، درب اتوماتیک و ...
  • خروجی جهت اتصال به تابلو LED برای نمایش مبلغ تا هشت رقم
  • قابلیت چاپ هنگام خروج و گزارش گیری
  • قابلیت تعریف کارت با اشتراک زمانی یا اعتباری
  • قابلیت مشاهده گزارش کلی بر روی دستگاه و ارسال آن به حافظه Flash
  • امکان تعریف متصدی با سطح دسترسی دلخواه و ثبت زمان حضور و غیاب متصدی
  • امکان تعریف کارت المثنی برای مواردی که کارت خراب یا ناپدید شده است.  

شما به راحتی میتوانید با استفاده از سیستم کنترل پارکینگ غدیر هم سرعت و هم میزان دقت و امنیت پارکینگ خود را بالا برده و به راحتی ورود و خروج حمل و نقل خود را کنترل نمایید.

در سیستم کنترل پارکینگ تمامی ترددها همراه با ساعت ورود و خروج در سامانه هوشمند پارکینگ ثبت می شود تا امکان گزارش گیری را برای کاربران محیا کند. شما در این سیستم ها قادر به اضافه کردن کاربران و تعیین سطح دسترسی را دارید. دارا بودن امنیت بالا در اتوماسیون های پارکینگ غدیر جزء نقاط قوت می باشد. یکی دیگر از مزایای سیستم کنترل تردد در پارکینگ های عمومی کنترل میزان درآمد انهاست که میتوان با این سیستم به راحتی تعداد ورود و خروج ان را ثبت کرد و حتی در مواردی نیاز به کاربر هم ندارد و میتوانید بدون عوامل انسانی و از طریق نرم افزار کنترل پارکینگ میزان رفت و آمد را رصد کنید.

نرم افزار پارکینگ

در نرم افزار پارکینگ می توان گروه های کاربری مختلف تعریف کرد و برای هر گروه تعرفه جداگانه ای مشخص نمود. این تعرفه شامل ورودی، مبلغ روزانه، مبلغ شبانه، مبلغ ماهیانه و ... می باشد.

نرم افزار می تواند گزارش های مفیدی را ارائه نماید، ورود و خروج را کنترل نماید، قابلیت بازکردن راهبند به صورت نرم افزاری، ثبت دستی اطلاعات، ثبت کلیه عملیات کاربران، نمایش مبلغ بر روی نمایشگر یا چاپگر، گزارشات متنوع مالی بر اساس کاربر و یا زمان و ... بخشی از قابلیت های نرم افزار پارکینگ می باشد.

در روش عمومی در زمان ورود و خروج کارت به دستگاه نشان داده می شود و دستگاه بر اساس تعرفه هزینه را محاسبه کرده و فیش مربوطه چاپ و یا در نمایشگر نمایش داده می شود.

در روش اعتباری در به محض زدن کارت، اعتبار شخص کنترل شده و در صورت مجاز بودن فرد اطلاعات مربوطه در کامپیوتر مرکزی ثبت شده و اعتبار معینی از کارت شخص کم شده و راهبند باز می شود.

یکی از راه حل های برطرف کردن مشکلات سیستم کنترل پارکینگ استفاده از تکنولوژی  RFID ارائه میشود. برچسب های  RFID بر روی وسائل نقلیه، خواننده RFID نرم افزار و رایانه همگی از ابزار های RFID محسوب میشوند.

این نرم افزار برای مدیریت، کنترل و گزارش گیری عملیات برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. چک کردن ورود و خروج ماشین ها در  ، برچسب ها و موانع صورت می گیرد. با استفاده از این سیستم ها، هزینه های کارکنان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

گزارش های به دست آمده ازسیستم RFID ، به صورت دوره ای از طریق اینترنت به یک وب سرور منتقل می شوند و در بازه های زمانی تعیین شده به روز می شوند. در صورت لزوم، کاربر می تواند پارکینگ خود را از دو روش برنامه وب سایت و برنامه اندروید رزرو کند.

  • ۰
  • ۰

دستگاه حضور و غیاب یکی از ملزومات مهم هر اداره و شرکتی است که توسط آن ورود و خروج کارمندان ثبت میشود. شرکت ها با استفاده از دستگاه حضور و غیاب میزان فعالیت های هر کارمند خود را محاسبه کرده و بر طبق آن حقوق هر کارمند پرداخت میشود. اما این سوال پیش می آید که چرا با وجود گزینه های جدیدی که هر روز به ویژه در زمینه ی دستگاه های حضور و غیاب در دسترس قرار می گیرد؛ هنوز شرکت ها از  ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند؟ دستگاه حضور و غیاب روشی ساده و راحت برای جلوگیری از اشتباهات است که صاحبان کسب و کار را از درستی پرداخت دستمزدها مطمئن می کند.دستگاه های حضور و غیاب  در ابتدا به وسیله کارت‌هایی که در اختیار کارمندان قرار می‌گرفت عمل می‌کردنند اما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی از قابلیت‌های بیومتریک انسان نظیر اثرانگشت,عنبیه چشم,چهره و... بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین می‌برد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت.

دستگاه کارت ساعت زنی:

این نوع از دستگاه‌ها، نسل اول دستگاه‌های ثبت تردد دیجیتال است. پیش از این، از دستگاه پانچ ساعت که به صورت مکانیکی عمل می‌کند استفاده می‌شد. در مدل کارت خوان، به هر پرسنل یک کارت که دارای کد یکتاست، تعلق می‌گیرد که با هر بار نزدیک کردن کارت به سنسور دستگاه، یک تردد برای پرسنل ثبت شود. معمولا کارت تردد “کارت مغناطیسی” یا “کارت بارکدی” می باشد.

تکنولوژی کارت هوشمند به عنوان یکی از دستاوردهای نوین، تحول بسیار زیادی در حوزه سیستم حضور و غیاب ایجاد کرد. دو مقوله مهم امنیت و همراه بودن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تکنولوژی است. امروزه کاربردهای این تکنولوژی در سطح دنیا در اکثر زمینه‌ها قابل مشاهده بوده و حتی این روند، رو به رشد می‌باشد. بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی و... از این دستاوردهای کاربردی این تکنولوژی بهره می‌گیرند. اگر مدیران از دستگاه کارت ساعت زنی استفاده کنند همه ‌چیز با فرآیندی مشخص طی می‌شود و با قاعده و اصول پیشرفته و محاسبه ی کارکردها با کمترین احتمال خطا رخ می دهد.

دستگاه کارت ساعت زنی یا دستگاه حضور و غیاب می‌تواند به طور دقیق مشخص کند که هر کارمند چه میزان زمانی را به کار پرداخته است و همان میزان هم به آنان دستمزد بدهند. یعنی علاوه بر این‌که قوانین به شکلی یکنواخت و یکسان برای همه اجرا می‌شود و بار اجرایی آن دیگر چندان روی دوش مدیر نیست و مدیران می‌توانند به جای نظارت و اجرای قوانین محیط کار به انجام کارهایی مهم‌تر بپردازند.؛ چون یک دستگاه کارت ساعت زنی به تنهایی برای رفع این دغدغه ها کفایت می کند.

بزرگترین مشکل این مدل از دستگاه‌ها، عدم امنیت آنهاست. می‌توان به راحتی کارت‌ها را جا به جا کرد و یا اگر پرسنل کارت ثبت شده به نام خودشان را گم کنند، دریافت کارت مجدد زمانبر و پردردسر است. ولی به طور کلی دستگاه کارت ساعت زنی یک از روش های مناسب برای جلوگیری از انتقال بیماری های واگیر دار است که به دلیل استفاده کارمندان از کارت شخصی برای ورد و خروج و عدم استفاده از ثبت اثر انگشت انتقال بیماری از طریق دستگاه به حداقل میرسد. یکی دیگر از مزایای دستگاه کارت ساعت زنی سرعت بالای انتقال داده است و زمانی که شما کارت را جلوی دستگاه میگیرید به سرعت شناسایی توسط دستگاه انجام میشود ولی همانطور که گفته شد میزان امنیت این گونه دستگاه ها به مراتب نسبت به دستگاه های بیومتریکی کمتر است و باید نسبت به آن توجه بیشتری برای ثبت ورود و خروج کارمندان صورت بگیرد.

جهت انتخاب دستگاه حضور و غیاب متناسب با سازمان شما با توجه به ویژگی ها و مشخصات گوناگون هر یک از دستگاه های حضور و غیاب غدیر مانند تعداد کارمندان، قیمت دستگاه حضور و غیاب، شرایط و مکانی که جهت استفاده از دستگاه حضور و غیاب کارت ساعت در نظر گرفته اید، تکنولوژی و امکانات دستگاه ، نرم افزار حضور و غیاب نرم افزار کنترل تردد ارباب رجوع و ... قبل از خرید با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

  • ۰
  • ۰

 

امروزه با توجه به شرایطی که وجود دارد بسیاری از مدیران و کارمندان شاغل در سازمان ها و شرکت ها تمایل به فعالیت خارج از محل کار یا همان دورکاری دارند. امروز میخواهیم درباره این موضوع که دورکاری چه مزایایی میتواند برای سازمان ها و شرکت ها داشته باشد صحبت کنیم.
شاید در وهله اول که اسم دورکاری را بشنویم این فکر در ذهن ما خطور کند که دور کاری چگونه میتواند برای شرکت مفید باشد و در ادامه بتوانیم  هم کارمندان را مدیریت کنید که فعالیت ها و کارهای سپرده شده به آنان به نحو احسنت انجام شود و هم اینکه بتوانید
حضور و غیاب کارمندان خود را ثبت کنید.
دورکاری به دو دسته تقسیم میشود 1. دورکاری به صورت پاره وقت 2. دورکاری به صورت تمام وقت

1. دورکاری به صورت پاره وقت : دورکاری پاره وقت به این معنی است که فرد ساعاتی از روز را در هر مکانی که می‌خواهد به انجام وظایف خود اختصاص دهد و نیازی نیست تمام ساعات کاری و روزهای هفته را کار کند.

2. دورکاری به صورت تمام وقت : منظور از دورکاری تمام وقت این است که فرد به جای حضور  تمام وقت در شرکت با استفاده از ابزار‌های ارتباطی مانند تلفن و برنامه‌های پیام رسان بتوانند تمام وقت در دسترس باشند و فعالیت خود را انجام دهند. این کارمندان موظف هستند مانند زمانی که در شرکت حضور دارند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

 

شاید این سوال پیش بیاید که چرا موضوع دورکاری برای کارمندان و شرکت ها دارای محبوبیت است و از آن استقبال میکنند. اولین و اصلی‌ترین علت محبوبیت دورکاری،‌ به صرفه بودن این روش و هزینه پایین آن است. این به صرفه بودن هم برای کارمند و هم شرکت صدق می‌کند. فرد دورکار هزینه ای برای رفت و آمد روزانه پرداخت نمی‌کند و به آسانی می‌تواند وظایف خود را در هرجایی انجام دهد. از دید شرکت ها نیز به کارگیری نیرو‌های دورکار بسیار مقرون به صرفه است. حقوق ماهیانه دورکاری نسبت به کارمندان حاضر در شرکت به صورت تمام وقت پایین‌تر است. همچنین هزینه‌های جانبی مانند بیمه، تجهیزات، سیستم موردنیاز کارمند و غیره نیز حذف خواهد شد. همچنین سازمان هزینه کمتری را برای تهیه ملک و امکانات متقبل خواهد شد.

 

اما در بعضی از شرایط پیش بینی نشده مانند پیشگیری از ویروس کرونا شرکت ها و سازمان ها برای جلوگیری از گسترش بیماری در شرکت و مبتلا شدن تعداد زیادی از کارکنان اقدام به دورکاری کامندان میکنند. این هم برای خود کارمندان میتواند مفید باشد و هم اینکه شرکت میتواند از بابت فعالیت ها و وظایفی که به کارمندان خود سپرده است آسوده خاطر باشد. این روزها در کشور ما نگرانی مردم در مورد کرونا ویروس روز به روز در حال افزایش است. در این شرایط همانطور که پزشکان توصیه کرده‌اند، بهتر است از رفت و آمدهای غیر ضروری در خیابان‌ها و معابر خودداری کنید و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید. مدیران شرکت ها و سازمان ها میتوانند با استفاده از ویژگی ها و مشخصات کار با سیستم حضور و غیاب تحت وب از فعالیت های کارکنان خود مطلع باشند و هم اینکه در حالت دورکاری کارکنان می توانند با استفاده از پنل های شخصی خود سوابق حضور خود را مشاهده کنند. به عنوان یک نتیجه از حقوق ،اضافه کاری، میزان مانده مرخصی و غیره مطلع شوند.

البته هر سازمانی بخش‌هایی دارد که حضور فیزیکی افراد ضروری است. به عنوان مثال، تیم پشتیبانی هر سازمانی برای پاسخگویی به مشتریان لازم است که در شرکت حضور داشته باشند. این مساله تا پیش از ارائه سیستم‌های تلفن ابری به بازار کسب و کارها، محدودیت بزرگی برای این نوع تیم‌ها بود. امروزه با ظهور سیستم تلفن ثابت ابری (Cloud) این محدودیت‌ها نیز برطرف شده است. سیستم تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا تیم پشتیبانی بتواند با استفاده از آن بدون محدودیت جغرافیایی از هر نقطه‌ای به تماس‌ها پاسخ‌ دهد و هیچ تماسی را از دست ندهند. از دیگر مزایای دورکاری نبود محدودیت زمانی و مکانی است. کارمندان می‌توانند در هر زمانی از شبانه روز و در هر مکانی که هستند به میزان توانایی خود پروژه‌هایشان را انجام دهند. این مساله باعث می‌شود فرد بتواند با تمرکز بالا از تمام توانایی خود برای هر چه بیشتر و بهتر انجام دادن کارها استفاده کند.

  • ۰
  • ۰

 

دستگاه های تشخیص چهره جدیدترین راه حل های امنیتی مبتنی بر فناوری جدید بیومتریک هستند که با شناخت ویژگی های صورت، امنیت در محل کار  را فراهم می آورند.دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره ویژگی های صورت هر فرد را ضبط کرده و از طریق الگو های ضبط شده که در دستگاه ذخیره میشوند چهره هر فردی که روبروی آن قرار میگیرد را آنالیز کرده و در صورت تایید شدند مشخصات آن را ثبت میکند و ورود فرد در سیستم حضور و غیاب ذخیره میشود.

زمانی که فرد روبروی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می ایستد دستگاه از صورت وی یک آنالیز دوبعدی و سه بعدی انجام میدهد و با الگوریتمی که از قبل از هر شخص در دستگاه ذخیره شده فرد مورد نظر را شناسایی میکند و ورود آن تایید میشود که این کار باعث سرعت بیشتر در شناسایی افراد میشود و هم اینکه امنیت افرادی که به سازمان یا شرکت شما وارد شده تامین میشود. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است.

دستگا های حضور و غیاب برای محیط های کارگاهی، بخش های صنعتی، ساختمان سازی و دیگر مشاغلی که به دلیل نوع کار فیزیکی که انجام میدهند،شاید اثر انگشت مناسبی نداشته باشند برای همین استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره راه کار مناسبی برای اینگونه مشاغل است و به راحتی میتوانند با استفاده از آنالیز صورت که توسط دستگاه انجام میشود ورود و خروج کارمندان و کارگران خود راثبت نمایند.
صرفه جویی در زمان و کاهش بیماری: زمانی که بیماری هایی مانند سرماخوردگی و ویروس ها در بین کارمندان گسترش پیدا کند می تواند حضور کارمندان در محل کار را کاهش دهد. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ، کارکنان می توانند در مدت زمان کوتاه تری وارد و از محل خارج شوند زیرا نیازی به لمس کردن سطح دستگاه حضور و غیاب جهت ورود و خروج نیست. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است.

 

 

مزایای دستگاه تشخیص چهره:

1.صرفه جویی در زمان : به دلیل نوع فناوری استفاده شده در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در مدت زمان بسیار کمی هر فرد ورود خروج خود را ثبت میکند و باعث صرفه جویی در وقت میشود و تعداد بیشتری از کارمندان میتوانند ورد و خروج خود را ثبت کنند.

2. سیستم خودکار و بسیار دقیق: تشخیص صورت دقیق تمام آیتم های حضور، عدم حضور و اضافه کاری را گزارش می دهد. فرایند شناسایی در هر زمان تنها با یک سرعت که تقریبا نامحدود است شروع می شود این سیستم می تواند هزاران کاربر را در کمتر از یک ثانیه مطابقت و اطلاعاتی را فراهم کند که 100٪ صحیح است بدون اینکه بخواهید انگشت خود را بلند کنید.

3. مدیریت حقوق و دستمزد : مهم ترین مزیای دستگاه تشخیص چهره فرایند حقوق و دستمزد در هرسازمان است. استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نه تنها سختی کار را کاهش می دهد، بلکه زمان زیادی را که به صورت دستی محاسبه می شود، صرفه جویی می کند. تنها راه محاسبه دقیق سیستم حقوق و دستمزد استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک نظیر دستگاه های تشخیص چهره و اثر انگشت شناخته شده است زیرا داده های مربوط به زمان را می توان به صورت خودکار نگهداری کرد و سپس با کمک نرم افزار حقوق و دستمزد داده ها به سرعت وارد سیستم حقوق و دستمزد شده و پرداخت فیش به راحتی در عرض چند ساعت امکان پذیر خواهد بود.

4. عدم استفاده از قلم و کاغذ : زمانی که سازمان شما از دستگاه تشخیص چهره برای ورود و خروج کارمندان خود استفاده میکند دیگر نیازی به قلم و کاغذ نیست و شما به راحتی میتوانید به صورت دقیق لحظه ورود و خروج هر کارمندرا ثبت نمایید که هم باعث نظم و انظباط بیشتری در سازمان شما میشود و هم اینکه به طور دقیق میزان حقوق و دستمزد هر فرد محاسبه میشود.

5. عدم ثبت ورود و خروج توسط فرد دیگر: یکی از بهترین مزایای دستگاه تشخیص چهره اینست که در سازمان یا اداره شما دیگر هیچ کارمندی نمیتواند جای فرد دیگری ورد و خروج ثبت نماید و و هم امنیت ما بالا میزود و هم اینکه فردی که در ظرکت حاظر نبوده غیبت آن مشخص میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با شماره 02185530 در تماس باشید. یا به سایت www.ghadirco.net  مراجعه نمایید.

 

  • ۰
  • ۰

در محل کار و هنگام ثبت تردد کارمندان استفاده از موبایل اپلیکیشن حضور و غیاب امری ضروری می باشد.
موبایل اپلیکیشن برای چه سازمان هایی مناسب است:
برای سازمان هایی که پرسنل  باید هر روز مجوزهایی مانند مرخصی های روزانه، ساعتی و ماموریت های خود را ثبت نمایند، اما کامپیوتر در دسترس ندارند.
برای کسب و کارهایی که برخی کارکنان کار با کامپیوتر را نمی دانند و برای ثبت مجوز خود دچار دردسر هستند.
برای شرکت هایی که نیروی های خارج از سازمان دارند. این نیروها یک مکان همیشگی نیستند، تا مجوزهای خود را ثبت کنند.

موبایل اپلیکیشن حضور و غیاب به راحتی میتواند تمامی گزارشات ارسال و دریافت کند و در لحظه تمامی ترددها در آن ثبت شده و به کارفرما اطلاع داده شود. سامانه حضور و غیاب که به صورت یک اپلیکشن موبایل به راحتی قابل استفاده بوده و شما با نصب این نرم افزار به صورت آنلاین و لحظه ای تمام تردد کارمندان خود را مشاهده میکنید. در موبایل اپلیکیشن حضور و غیاب این امکان نیز وجود دارد که شما در هر مکان و هر زمان و با هر وسیله ارتباطی که در اختیار دارید تنها با اتصال به اینترنت می توانید به پنل نرم افزار مجموعه خود وارد شده و تمامی اطلاعات تردد پرسنل خود را مشاهده و از هر نقطه ای کسب و کارتان را کنترل کنید.

موبایل اپلیکیشن حضور و غیاب به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت اپلیکیشن طراحی شده است. در موبایل اپلیکیشن این امکان وجود دارد که بتوان کاربرانی را به عنوان مدیر مشخص نمود و برای هر کدام از مدیران سطح دسترسی و افراد زیر مجموعه تعیین کرد. مدیران با ورود به اپلیکیشن  موبایل حضور و غیاب می توانند درخواست های پرسنل زیر مجموعه خود را ببینند و در صورت نیاز درخواست های آنها را تأیید یا رد کنند و یا حتی گزارش کارکرد زیر مجموعه خود و افراد حاضر و غایب را مشاهده نمایند.

موبایل اپلیکیشن حضور و غیاب به شما این امکان را میدهد که علاوه بر ثبت تردد کارمندان خود بتوانید تمامی گزارش های هر فرد را نیز در اختیار داشته باشید که در طول یک بازه زمانی چگونه ورود و خروج داشته است. حتی  میتوانید میزان تاخیر و تعداد مرخصی های هر فرد را مشاهده نمایید که در طول یک ماه به چه میزان از مرخصی استفاده کرده است.

 

تمامی کارفرمایان میتوانند با استفاده از موبایل اپلیکیشن حضور و غیاب به این قابلیت ها دسترسی داشته باشند:

1.کارتابل

2.درخواست مجوز

3.ثبت تردد

4.نمایش مجوز

5.نمایش کارکرد روزانه و ماهانه

این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از موبایل اپلیکیشن حضور و غیاب است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید اپلیکیشن موبایل حضور و غیاب با شماره 85530-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به نشانی www.ghadirco.net  مراجعه نمایید.