راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

راهکارهای کنترل تردد و امنیت شرکت طرح و پردازش غدیر

شرکت طرح و پردازش غدیر ارائه دهنده انواع راهکارهای کنترل تردد متناسب با نیازهای سازمان شما می‌باشد.

  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره دستگاه حضور و غیاب هوشمند!

دستگاه حضور و غیاب هوشمند از جمله برترین و بهترین وسایل برای ثبت اطلاعات مهمی از جمله زمان های ورود، خروج، مرخصی و... برای کارمندان یک اداره یا کارکنان در هر مکانی است. انواع ماموریت ها و مرخصی ها توسط افراد اداره مذکور قابل ثبت است.

در این مقاله قصد داریم تا به صورت دقیق درباره دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوشمند برای شما صحبت کنیم. همچنین ویژگی های مهم و جدید برخی از این دستگاه ها نیز در انتهای این مقاله به صورت دقیق و کامل برای شما بررسی خواهد شد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دستگاه های هوشمند حضور و غیاب

امروزه و با توجه به فهم هرچه بیشتر اهمیت زمان در کار، لزوم مدیریت زمانی هر مجموعه به صورت دقیق بیشتر به چشم می آید. شما باید برای جلوگیری از تلف شدن زمان در مجموعه خود به صورت جدی از سیستم های جدید و پیشرفته حضور و غیاب دقیق استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه ها، شما به عنوان یک مدیر خواهید توانست تا عملکرد کاری و زمان کاری پرسنل مجموعه خود را به صورت کامل زیر نظر بگیرید.

در این دستگاه ها و در انواع مختلف و برندهای متنوع تولید شده آن ها، امکاناتی از جمله اثر انگشت پیش بینی شده است تا امکان تقلب و دور زدن سیستم حضور و غیاب به حداقل درصد خود برسد. در این مجموعه شما خواهید توانست تا با انتخاب از بین برندهای مختلف با قیمت ها و امکانات متنوع، بهترین دستگاه حضور و غیاب هوشمند را برای خود خریداری کنید و مدیریت زمان کاری سیستم خود را به دقیق ترین شکل ممکن انجام دهید.

همه چیز درباره دستگاه حضور و غیاب هوشمند و مزایای آن

در این قسمت از مطلب، با یکدیگر مهم ترین مزایا و کاربردهای سیستم های آنلاین و دقیق حضور و غیاب را با یکدیگر بررسی می کنیم.این موارد عبارتند از:

• مدیریت دقیق زمان های ورود و خروج کارکنان

• محاسبه دقیق ساعات حضور در محل کار کارکنان

• محاسبه دقیق زمان های مرخصی و یا عدم حضور پرسنل

• محاسبه و مدیریت میزان اضافه کار پرسنل هر مجموعه

• محاسبه و مدیریت میزان زمان کسر کار پرسنل

• محاسبه زمان ماموریت پرسنل

• حضور و غیاب با دوربین و اثر انگشت

• دستگاه های مخصوص حضور و غیاب تشخیص چهره

در مورد عملکرد این سیستم باید بدانید که اطلاعات اولیه توسط دستگاه جمع آوری شده و توسط نرم افزار های هوشمند نصب شده، به صورت گزارش های دقیق مدیریتی برای شما صادر می شوند. این امر کمک شایانی به شما در کنترل عملکرد سیستم و کارکنان می کند.

شما با استفاده از این دستگاه و الگوهای دقیق امنیتی تشخیص هویت آن نیز می توانید امکان هرگونه تقلب یا دور زدن سیستم محاسبه زمان ها را از بین ببرید. این امر به ساعات کاری و عملکرد سیستم شما به خصوص در ایران، نظم بسیار بیشتری می دهد.

نکات و مواردی مهم در خصوص دستگاه حضور و غیاب هوشمند

در بعضی از انواع مدل های این دستگاه، شما می توانید با توجه به دقت بالای سیستم امنیتی تشخیص چهره، حتی در صورت تغییر چهره و یا اضافه شدن عینک و یا هر چیز دیگر، به صورت دقیق شکل واقعی صورت را تشخیص دهید. یکی دیگر از کاربردهای مهم دستگاه حضور و غیاب هوشمند، کنترل ورود افراد مهمان و فعالان غیر ثابت مرتبط با هر مجموعه است. این دستگاه همچنین می تواند سطح دسترسی هر کدام از افراد را به کنترل سیستم تا حد خاصی معین کند.

برخی از سیستم های امروزی طراحی شده، علاوه بر حالت پیاده حتی قابلیت انجام این کار به صورت سوار بر خودرو را نیز دارا هستند. با توجه به نکات و صحبت های بیان شده، از دستگاه حضور و غیاب هوشمند در صورتی که از انواع مناسب تهیه شود، می توان برای کنترل تمامی ورود و خروج های مجاز و غیر مجاز استفاده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی